Nenek 71 Tahun Memiliki Pinggang Terkecil Dunia

Cathie Jung, nenek 71 tahun dari Carolina Utara, memiliki pinggang terkecil di dunia; ukuran pinggangnya hanya 15 inci. Guinness Book Of Records telah mengakui dirinya sebagai sebahagian pinggang terkecil pada orang yang hidup, rekod untuk pinggang terkecil yang pernah dipegang oleh Ethel Granger yang mengandungi Referee hanya 13 “.


Menakjubkan Cathie’s 39-15-39 nombor adalah hasil dari memakai korset ketat dalam 25 tahun terakhir, yang hanya menghilangkan ketika dia mandi dan hanya jika cuaca sangat panas. Dia memakai 24 jam sehari kini. “Saya mungkin mempunyai sekitar 100 dari mereka,” kata Cathie.

Susok tubuhnya benar-benar nampak seperti gambar jam pasir. Wanita dengan ukuran pinggang kecil terlihat seksi tetapi jika hanya 15 inci … Tidak dapat dibayangkan bagaimana mungkin ia boleh makan lebih dari satu gigitan tanpa meletup dan bertanya-tanya seberapa banyak dia pergi untuk buang air kecil.


“Pertama kali saya pernah memakai korset custom-made itu pada hari perkahwinan saya pada tahun 1959, ketika saya berusia 22. Saya selalu menyukai korset. Ketika saya menonton filem seperti Gone With The Wind dan Seven Brides Untuk Seven Brothers Aku hanya mencintai tokoh-tokoh perempuan, “kata Cathie.


“Kemudian, suami saya dan saya mengembangkan minat dalam pakaian Victoria. Ketika saya berusia 45 tahun saya memutuskan untuk mulai melakukan ‘hentaman ketat’ dan memakai korset sepanjang masa. tiga anak saya sudah dewasa, jadi saya memutuskan untuk pergi kearah itu. Saya fikir ini akan menjadi cara yang baik untuk merasa elegan dan seksi, “tambahnya.